Aaayseeert canım 8+3 gibi kalbi durmuş ben 10. Haftanın içinde çok hafif lekelenme ile acile gittim orda öğrendik ondan başka belirtimde olmadı kürtaja sıra aldık o gece evde düşük yaptım kendim bi anda adet olur gibi boşaldım 3-4 saat sürdü parça parça döküldüm ama ilk fark ettiğimde acile gitmiştim alttan muayene ettiler daha sonra ertesi gün kendi doktoruma gittim o da hem üstten hem alttan muayene etti onuncu haftanın içinde olduğum için kendi isteğimizle kürtaj yoktu o yüzden de bir bölümden kağıt aldık yani orda da alttan muayene ettiler kesin olarak çocuğun kalp atışı yok dediler ondan sonra ertesi güne kürtaj sırası aldık o gece evde düşük yaptım belki alttan muayenenin etkisi olmuş olabilir onun dışında bir belirti yoktu