Rabia8998 merhaba ben ikizlerimi 3 gün önce aldım kucağıma çok şükür sizden sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻gebeliğin ilk haftaları rahim ağzında kısalma başladı 12ci haftamda Serklaj oldum doktor değişikliği yapmadım kendi doktoruma her gittiğimde farklı ölçümler çıkıyordu hep bi öncekinden kısa yada uzun çıkıyordu idrar torbasının hafif dolu olması bile etkiliyormuş ultrasonda çıkan sonuçu tedbir amaçlı olsa da mutlaka erken haftalarda olmamızı öneririm sonrasında sıkıntı yaşmakdansa baştan tedbirinizi mutlaka alın