Kızlar daha öncede yazmıştım şuan 10+1 günlük hamileyim daha önce 21 haftalık ikiz kaybım var bu gebeligimde dikiş atilcak özelde gittiğim doktor 7. Haftadan beri yapisal kisalik olduğunu söylüyor ve hep kısa ölçüyor ilk 30 ölçtü bugün vajinal 25 mm ölçtü haftaya Çarşamba dikiş için gün verdi üniversite hastanesin de de bir doçent doktora gidiyorum ona da randevum vardı bugün oda 38 mm ölçtü ilk gebelik kaybi ikiz olduğu için olabilir diyor bu doktor takip edicem kısalma görürsem dikiş atarım diyor iki doktor farklı ölçüm yapinca bende çok pimpirikli olduğum için yine özelde başka bir doktora gittim oda 38 mm ölçtü vajinal 12. Haftadan sonra bayramdan sonra ikili testten sonra onlem amaçlı dikiş yinede atilsin dedi oda ben zaten dikiş atılmasin demiyorum kaybimdan dolayı önlem amaçlı atılsın diyorum aslinda 25mm ölçen doktora dikiş attircaktim ama böyle yanlış ölçümler yapmasi beni bi düşündürdü sizce ne yapmaliyim bu doktora devam eder miydiniz siz olsaniz bayada panikletti çünkü bir hafta hep yat ilaç dozlarini çok arttirdi falan ama iki doktora ölçüm yaptirdim normal dediğim gibi yine dikiş atilsin ama siz olsanız yine de bu doktorla devam eder miydiniz kusura bakmayin uzun yazdım ve karışık bir durum ama yinede fikrinize ihtiyacım var