Ayse10 bgndgd çok haklısınız en güzeli o fakat benim riskli bi gebelik sürecim olduğu için ger zaman yürüyüş yapamıyorum, mecbur kullanıyorum, inşallah sağlıkla, vaktinde alırız yavrularımıza kucağımıza🌸