Selim_Alparslan bgndgd yani bilemiyorum ki . Mesela benim 4 çıkmıştı ilk gebelikte hiç yok denecek kadardı resmen ve kullanmıştım ilkinde de . Banada değerlere göre verdi kafadan vermediğini düşünüyorum canım bilemedim yani
ZeroKado Doktor gözetiminde kullanınız diyor prospektüs te doktorunuz yazdıysa doktor gözetimi olur diye düşünüyorum bende bugün aldım da öylelikte baktım 😊
LadyX Selim_Alparslan canım benimki de aynısı. Ekmeğe 10 damla damlatarak tüketiyorum günde bir kere. Bana iyi geldi. Memnunum. İki hafta önce kan verdiğimde vitamin değerlerim de iyi çıktı.
Bibebek_2kedi Selim_Alparslan Bende Devid3 kullanıyorum bazen suya bazen ekmeğe 9 damla şeklinde sıkıp içiyorum 37+3 üz şuana kadar vitaminlerim çok şükür hep güzel çıktı iştahsız biri olmama rağmen
Selim_Alparslan Bibebek_2kedi Benimde iştahım yok canım ilk gebelikte cok iştahım vardı ama bunda hiç yok nedense.
5134 Selim_Alparslan Bende devit 3 kullandım ve dekavit hamileliğin 3 . ayından buyana şimdi 33 haftalığım hala kullanıyorum.hatta kullanmayinca kendimi çok halsiz hissediyorum.Bana iyi geliyor.Ekmege on damla öyle kullanıyorum.
Selim_Alparslan 5134 decavit bende aşırı kilo yapmisti ve iştahımı açmıştı kuzum ilk gebelikte 30 kilo aldırdı bana. Şimdi elenatal ile başladık şuan 24 haftalik olacağız ve 8 9 kilo anca aldım ve iştahım hiç yok asla acikmiyorum ve zorla yiyorum 😵💫
Bibebek_2kedi Selim_Alparslan Bebekler bi şekil alıyormuş gerekirse annenin deposundan geçen hafta bebeğim 36+5 iken 2800 gramdı 10 Haziran sezeryan olucam doktor o zamana 3 kiloyu geçer yeterli zaten demişti
Selim_Alparslan Hnd3551 maşallah kuzum bende olmazsa onu alırım bayağı kullanan da var coğu kisi memnun ve ocean da sevdiğim bir marka . Magnezyum ocean ExtraMag kullanınca bütün ağrılarım geçti cok şükür. Yarın eczaneden bu soyledigini alacağım hemen 🥰
5134 Selim_Alparslan Yok ben de kilo yapmıyor bende 8 kilo aldım 33 haftalığım iştahımı da açmadı normal zamanda nasıl yiyorum öyle ☺️Her bünye farklı oluyor
Selim_Alparslan Bibebek_2kedi maşallah kuzum evet zaten doğduktan sonrada daha hızlı kilo alır inşallah
Ayse10 bgndgd doktor mu söyledi? Neden kullanılmaması gerekiyor? Doktorum yazdı yani doktor ya hani bilir diye düşünüyorum, ilk gebeliğimde de kullandım bi sıkıntı olmadı ama siz niye öyle yazdınız merak ettim.
bgndgd Ayse10 bana da dahiliye vermişti prospektüste hamileler kullanamaz yazıyor dvit3 damlasını bende bıraktım
Demetmila Selim_Alparslan Amerika’da ki Doktorum D vitamini vermedi. Sebebi nedir bilmiyorum ama yarım saat güneş yeterli diyor.
Ayse10 bgndgd evet haklısınız prospektüsünde o şekilde yazıyor fakat doktor gözetiminde kullanılmasında bi sıkıntı yok o şekilde de uyarı var, d3 eksikliği sıkıntı aslında, siz o şekilde bildiğiniz bişey varsa diye sormak istedim kusura bakmayın.
Ayse10 bgndgd çok haklısınız en güzeli o fakat benim riskli bi gebelik sürecim olduğu için ger zaman yürüyüş yapamıyorum, mecbur kullanıyorum, inşallah sağlıkla, vaktinde alırız yavrularımıza kucağımıza🌸