bebekannem ben hep normal doğum istedim ama bebeğim iri bebekti kanala girmemişti 38+3 te kontrole gittiğimde dr sezaryen alacağım deyip beni ikna etti ağlaya ağlaya sezaryen oldum (3900 doğdu) ameliyatta çok ağrı çektim çok hissettim çok üzülüyorum hala sezaryen olduğum için acaba normal olmazmıydı diyorum hep, sonrasında 1 ay sonra ancak normal yürüyebildim o dikiş yerinin ağrısı acısı hele yanması of çıldırıcak gibiyim düşündükçe. Daha ameliyat masasında ben 2. Çocuğu nasıl yapacağım diye düşünüp üzüldüm. Allah hepimizin yardımcısı olsun…