6hilal_akin1 Pinnar7 hesaplamalara göre 16 Haziran iki bebeğin arası az olduğu için doktorum 38+0 da alacak.Çarşamba günü kontrolüm var inşallah gün verir
Mavili1480 Pinnar7 32.haftamdayım kontrole gideceğim ikinci sezeryanım olacak galiba bana gün vermezler değil mi 🥰😊
Seymaaa05 Geçen hafta gittim 37 de verelim günü dedi bu perşembe alıcaz inşallah 10 Haziran gibi 🥰 düşünüyoruz bakalım
Ferhan-1 Didemnil35 hatta bizim aslında 2 haziranda almak istedi ama biz bayramı geçirmek istedik çünkü 3 gebeliğim malım evde iki çocuk daha olunca onları kısıtlamak istemedik
Didemnil35 Ferhan-1 bizede Dr o tarihi olabilir diye söyledi ama biz bayram tatili olursa kimlik çıkarma falan sorun olur diye bayram sonrasına istedik
AYSNR90 Didemnil35 baya oluyomus sizin benim 38+1 olcak. Şuan 36+2 oldum. Bebeğiniz kendide gelebilir ozmna kdr kaç kilo oldu🙂
Didemnil35 AYSNR90 evet bakalım belki sürpriz yapıp normal doğumla erken gelir 🙈 en son kontrolde 3100 sizin bebiş kaç kilo sağlıkla gelsinler
AYSNR90 Didemnil35 2.800 benimde. doktordan geliyorum suyum sınırın altına inmiş. 2 günde 1gitcem kontrole erkene aldı bgn doğumu:(