seyma281015 Resmen sizi kıskandımmmm 😂🙄🙄 bende 12+4 üm ikilide doktor söylemek istemedi. Meraktan çatlayacam artık. Daha randevuma 11 gün var geçer mi 🙄🙄 benim de bir prensesim var bakalım belki benimki de erkektir ağustos erkek ağırlıklı gibi 😊😊
Berraaa18 Sevdaninmucizesi bu sene kime sorsam oğlu oluyor😂 benim de oğluşum geliyor allahın izniyle🥰💙
Mellek Kereminannesihtc sadece his hamile olduğumu ögrendim erkek dedim hiç kız diyemedim sonra mavi yatak örtüsü gördüm erkek bebek gördüm rüyamda. Hatta bugün doktora erkek hissediyorum dedim o da bence de öyle dedi :)
Kereminannesihtc Cansutkk gecen yil kiz senesiydi nasil kacirdim ya😂 yani bu aralar full kiz dogurdu arkadaslarim😎
Sevvalacr Mellek 11haftalıkken gittim %90erkek dedi 13.haftamdym gttim poposunun üstüne otrmş göremiyorm dedi😊