HayalYaren yasegazi benimde ilk zamanlar 4 küsurdu şuan normal seviye 2 lerde.ilaçla düzeliyor hangi ilacı verdiler sana
yasegazi ozgurhayalim hayır canım bildiğim hiçbir sorunum yoktu doktorlarım da o yüzden çok şaşırdılar çok geçmiş olsun sana da Allah sağlık versin her ikinize de 🙏
Nur57 yasegazi hic canini sikma duser ilacla zeka geriliyi yapar diyolar ama 90 ustu olanlar var hepsi salikli cocuk dunyaya getirmisle youtupdan cagan kocatebe troid yaz doktorun konusmasini dinle ama tedavinide ihmal etme gecmis olsun
Nur57 yasegazi 39 hafta 5 gunluk hamileyim canim Azeriliyim Turkler ne diyor bilmiyorum doplere dusdum her sey yolunda dedi dokdor
Kumru82 Merhaba peki troid yanında sizin antikorlarada bakıyorlarmı Anti tpo benim endokrin doktoruna gittim hep dahiliye yazıyordu troid hapını bu sefer endokrine ggidince bu testide yapdı
yasegazi Kumru82 beni direkt endoktrine yönlendirdi dahilşyeye hiç gitmedim o değerle ilgili de bişy demediler bir hfta ilaç kullanacagım sonra kontrole gideceğim muhtemelen biraz düşmüş olacak
zelowe yasegazi bencede kesinlikle hepsi hamilelikle alakalı; allahın izniyle düşmez de zeki de saglıklı da doğar.inşlh rabbim sağlığımıza kavuşturur.