a-koroglu 18 de 1 kere hissettim 20de yavaş yavaş başladı baloncuk patlaması gibiydi ama düzenli değildi 22den sonra düzenli hissetmeye başladım
Morrinah Buse4161 23 te net hissettim desem 😂 ama göbeğimden dolayı olduğunu söyledi ama ben göbekte değil rahimde pıt pıtlarını hissediyorum
a-koroglu Buse4161 her gebelik farklıdır tabi ki ama hareketlerinin düzenli olması biraz ileri haftaları buluyor birde bizim kızımız üşengeç sanırım 😂😂
Morrinah Buse4161 doktor tam 23 de hissedersin dedi bebeğim çok hareketli olmasına rağmen şuan hissetmiyorsan 23 dedi valla 23 de hissettim o da rahmimde