Pnr5858 bi sağlıklı gebelik yaşadım , 2. Gebelik maalesef 2 aylıkken kalbi durduğu için sonlandı şuan tekrar hamileyim 12 haftalık oldu . Ama yüreğim hop oturup kalkıyor hamile olduğumu öğrendiğimde bende böyle bir post açmıştım siz o kadar kalpten anlıyorum ki 😭 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin