Ben de ilk sağlıklı gebeliğim olup ikinci kaldıktan sonra iki aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum tam üstüne 1.5 sene sonra hamile kaldım bu arada iki aşılama yapıldı tutmamıştı sonra kendiliğinde allahıom taktiriyle oldu 20 haftalık oldum bile rabbim tez zamanda nasip etsin