MaviNur25 GirlandBoy_Mom evet gercekten ince telli minik minik saçlar geliyordu peçetenin üstüne yapışmış duruyordu baktıgımda onu görünce gittim zaten hastaneye 4 cm acılmam olmus ve doğum baslamış dendi
GirlandBoy_Mom staRmama bilmiyorum ki canım enfeksiyon olunca koku oluyor genelde ama kokusuz du enfeksiyon da olabilir tabiki
MaviNur25 GirlandBoy_Mom evet anlattıgımda şaşırmıstı herkes 😂 yaşadığım ilk doğumumdu 🌸 şimdi 2.gebelik 33+5im 🥲 halim enerjim 0 baskı sızı çok zorlu bir dönem geciriyorum
feynnur Meltemanneolsun benim her gün sarı akıntım oluyor. 38 haftalığım. Daha önceki alttan muayenede doktor enfeksiyon var da demişti. Her hafta kontrolümde farklı doktor denk gelse de söylüyorum akıntı olduğunu. Ama hiçbirşey yapmıyorlar.
Meltemanneolsun feynnur akıntı mi değil mi öğrenmek lazım ama artık sen 38 olmuşsun su sızıntısı da olsa şu an doğum yaptığında bir sorun olmaz
Melce17 GirlandBoy_Mom Bana doktor mantar enfeksiyonundan dolayı oluyor demişti. Muayene edip fitil vermişti.
GirlandBoy_Mom Melce17 en son enfeksiyon vardı evet belkide ondan oldu bilmiyorum ama fitil kullandım tekrarladı sanırım
feynnur Meltemanneolsun yo su değil bir aydan fazladır sarı akıntı. Enfeksiyon akıntısı diye düşünüyorum. Ama neden hiçbirşey yapmıyolar kötü birşey değil mi bu onu anlamıyorum