Aynı haftalarda benimde sulu akıntım oldu. 2 gün sürdü. Ama ben Vajinal progestan kullanıyordum tabi. İlaç koyduktan sonra oluyordu genelde. Ama şu an yok geçti. Yine de doktorunuza danışın tabi ama belki de bu haftalarda normal olan bir şeydir hormonlardan kaynaklı