endlesslove1 gebelikte d vitamini içiliyor muydu ben unutmuşum 🙈
Berkus benim düşük çıktı ondan genel olarak benim d vitaminim düşük çıkar
Berkus içiliyor. Ben şu an içiyorum. Önemli imiş.
20 çok yüksek . Benim doktorum 13 çıkanlara folik asiti bıraktırıyorum demişti.
Berkus 20 en üst deger. Ama 10 ve üstü olursa da iyi. Düşük. Folik asitle düzelir.