Herkese merhaba iyi akşamlar
Günüm geçtiği için sağlık ocağında kan testi verdim . Doktor kan değerlerine de baktı. Folat değerim düşük çıkmış sanırım. Eğer varsa çok yeni bir gebelik. Hiç anlamıyorum kan degerlerinden bı balabilir misiniz çok mu düşük?
