ErsBegAs oooo profilim baştan aşağıya incelenmiş 😅 kendimle gurur duydum şuan güya kendini eğitimci diye tanımlayan bir şahsiyetin ne kadar da çok boş beleş vakti var öyle 😅😅 Allah aşkına hangi okulun diplomalı manyagisin şöyle de yanlışlıkla colugumuzu çocuğumuzu sizin gibi narsist kişilik bozukluğu bulunan bir manyaga emanet etmeyelim 😂😂 kusura bakmayın ben kendi yorumumu düşüncemi belirttim ve başkada kimsenin yorumunu okumadım o kadar boş bı vakte sahip değilim ama araştırmalarımız gözlerimi yasartti bu azimle benim diplomaya da ulasabilirsiniz 😂😂 haa bide şu var tabi noktalama ve imla kurallarına göre konuşacak burda dilekçe yazmıyorum kadın kadına sohbet ediyoruz biz , siz her bokolog olduğunuz için eminim detaylarda boguluyorsunuzdur yoksa bı yorumumla bu kadar çok delirmeniz soz konusu olamazdı 😂😂 ponçik ya ne şekersin valla kız baya güldürdün beni gece gece bundan sonra bı yorum yazarken önce tez çıkartıp ona göre bilimsel veriler ile yorum yapayım ben ne olur ne olmaz senin radarına yakalanmayalim 😂😂 sinir için de sana güzel bı papatya çayı öneririm ama sana bence papatya tarlası lazım bu kadar cabuk yükselen birinin öğretmen olması trajikomik 😂😂 bana ayırdığın bu vakti çocuklara ayirirsan her biri birer prof olabilir ben inanıyorum 😅 siz tabiki inanmiyorsunuzdur size göre yüksek IQ belirtisi için çocuğun dogumhanede beş dil konusmasi gerekir😂😂😂😂😂😂