ErsBegAs “kesin ve net” diyemiyoruz hanımefendi 🤣 ya bence de normal olmalı yani dediğim gibi iq su yüksek her bireye üstün zekalı demiyoruz ya sosyal becerisi gelişmediyse sadece iq ile bir yere varılmıyor. Bir de farkındalığı çok yüksek çocuklar hayat boyu mutsuz,depresif oluyorlar. Dengeli büyütmek çok önemli. Eskidendi o iq su çok yüksek,çok zeki algısı. Ki bütün dahilere bakarsak da duygusal ve sosyal becerileri sıfır olduğundan yalnız,mutsuz,izole bir yaşam sürmüşler ki hiç sağlıklı değil. Amann neyse ya isteyen istediği savın arkasında durmaya devam edecek boşa konuşuyoruz