Melmur ilaydaaydar707 bayramdan önce sezeryanla olacağı için son 10 ama Perşembe günü doktor ile günü konuşacağız daha erkende gelebilir bebeğim en fazla 10 gün var diyim😅rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🤲❣️🦋