Mucizelereinan1 ilaydaaydar707 uygulamaya göre son 32 inşallah hepimiz sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alırız 💖
ilaydaaydar707 Annelikyolundabiri an itibariyle 30 gün kaldı ama sanki zaman hiç geçmiyor gibi ben napıyım😅
Melisahmet ilaydaaydar707 benimde son 32 göstertiyor uygulama ama bebişin beklemeye niyeti pek yok 🙈 açılma başlangıcım varmış nst de düzenli sancım çıktı. Doktor eve git yat bekle dedi bakalım