Annesiiiii20 tabii var. bence o yumurtlama günü, ben bu ay yumurta takibi yaptım doktorla ve 23 mm olduğu günü ve çatlama gününü ultrasonda gördüm. Aynı gün akşam yaptığım test mesela kopkoyu çıkmadı çünkü muhtemelen öncesinde pikti ve akşam çatladı, size de bu olmuş olabilir eğer 37.gün adet olursanız o gün yumurtlama olmuş diyebiliriz. Yine de az kalmış döngüye bir süre daha yapın,emin olabilmek adına