ppmerlina Kızlar günaydın gebeliğimin 12.haftasındayım bu sabah uyandığımda istifra ettim. Su gibiydi yani içinde bir şey yoktu ama yeşil renkliydi ve acımsı ekşimsi tadı vardı. Acaba mide suyu mudur? Normal midir? 😟
MadameTussauds ppmerlina Safra kusmussundur bence takip et bakalim ama bisey yoktur insallah. Ah bacim yaaa 😭😭😭
1sen1ben1debebek ppmerlina 11 ya da 12. Haftada benim de öyle olmuştu ilk ve son kez kusmuştum yeşillikli lays yemiştim ondan sanmıştım bende😅
ppmerlina MadameTussauds bacıım bacıım bacıım 😭 lavabodan gelemez olduk Bence de safradır ya sanki vücut sıvısı gibiydi zaten. Takip edicem 😔
ppmerlina Eslem2112 Teşekkür ederim bitanem rahatladım 😔 Kızlar sanırım daha fazla kusturuyor annem bana hamileyken o da hep istifra edermiş 🥲😔
edabolukbasi3- 1sen1ben1debebek yeşillikli lays yemiştim ya Allah seni en sevdiğim cips soğuttun teşekürler 🤣
KumpirsMom ppmerlina ah ah ilk dört ay ful öyle kustum 🥹 sabah olduğu için miden boş ve kasılmalara sebep safran kusuyorsun su içsen geçmez ne yapsan dinmez rabbim yardımcın olsun ben kullanmak istemedim ama doktora söylersen ilaç veriyor kusmanı engellemek için şimdiden çok geçmiş olsun 🤲🏻
ppmerlina KumpirsMom teşekkür ederim bitanem amin 😔 Evet ben de ilaç içmeyeyim diye yazdırmadım ama olmuyor yani anca bu kadar dayanabildim. Her gün çekilecek şey değil, hayat kalitem düştü 😔 yazdırıcam aşkım sağol 🌸 sen şimdi kaç aylıksın?
KumpirsMom ppmerlina biz 32+1 olduk benim gebelik anneminkine çekmiş onunda ilk ayları çok zor geçmiş 20. haftadan sonra kesti bu şikayetlerim inşallah senin daha erken biter o kadar iyi anlıyorumki seni kilo bile kaybedersin ben 6 kilo kaybetmiştim
edabolukbasi3- ppmerlina aç kaldığı için mide uzun süre safra üretiyor onu kusmuşsun korkulacak bişey yok her sabah kusuyorum 19 haftalığım 😊