summmmm ya benim ilk muaynem çok kötü geçti hayvan gibi davrandılar üstüne speklum takmaya calistilar kendi kastım korktum ağladım o günden sonra bende fobi olarak kaldı bana direk vajinisumusun diyorlar hayır değilim hayvan gibi davranildgi için kendimi sıkıyorum ama anlamıyorlar geçen bir Dr o kadar kibar davrandı ki smear testi verdim kesinlikle Dr un yaklasimiyla ilgili bu durum