mor_menekse1 Kizlar bat 29 heycanla bekliyorum test yaptınız mı ? belirtiler var mı ? pozitifi bu ay gören kimler 🥹 Umutla bekleyen herkese nasip olsun insAllah bu ay pozitifi görmek 🤲😍
DilaraaX mor_menekse1 bat 26 gecen hafta dayanamadim erkenden test yaptim negatifi gordum, simdi bekliyorum yarin tekrad yapicam inşallah pozitif gorurum 🤲
Bglmmrn mor_menekse1 bat 26 20 sinde kan verdım negatif çıktı bugünde kahverengi lekelenmem var inşallah regle dönmez 🙄
Zehbahce mor_menekse1 benim de bat 29 belirtilerim var adet belirtileri gibi heveslenmek istemiyorum test için de bekliyorum