Anonim1758 hiiiç hiç merak etmeyin o gün asla siz olmayacaksınız. Ufak tefek panşkcikler gelse bile bunun normal olduğunu kaygılanmanızın gayet doğal olduğunu hatırlatın kendinize :) bir de hep şey düşündüm ben, yıllardır insanlar bu işi yapıyor benim neyim eksik. Yüzdüm kuyruğuna geldim panik atakla bu anı mahvedemem dedim ve çok dingindim. Size umut olabildiysem ne mutlu bana cünkü bu süreçte en büyük problemim kimsenin beni anlamaması idi. Hiç merak etmeyin bir de şunu düşünün panik derecesi ne kadar artıyorsa ölüme o kadar uzağız çünkü farkındayız:)