Revannn Benim 3. Doğumumdu
3 üde Sezeryan Oldu
İlk İkisi Genel Anestezi
3. Spinal Oldu ..
Açıkcası Bende Tedirgin Oldum Hatta Çok Korktum
Belime İğne Yapılacağını Düşünmek Bile Geriyordu Beni ,
İğne İçin Sedyeden Ayaklarımı Aşağı İndirdiğimde Kalbim Duracak Sandım .
İğne Geliyor Hazırlıklı Ol Ve Korkma Lütfen Dediler Ve Sinek Isırığı Gibi Birşey Hissettim Ve Hepsi O ..
Sedyeye Uzandığımda Karın Ve Bacak Kısmını Tendirdiyotla Temizliyorlarken Panik Yaptım Şakın Kesmeyin Herşeyi Hissediyorum Diye Çığlık Attım Ve Tansiyonum Düştü Korkudan Hemen Adrenalin Yaptılar Ve Toparlandım Sonra Ben Neyi Bekliyorlar Acaba Uyuşmadım Mı Ki Felan Diye Düşünürken Doktor Hanım Bebeğin Doğdu Hemen Göstereceğim Dedi Ve Ben Nasıl Yani Dedi 🙄 .. Hepsi Bu Kadar :) Korkmayın Lütfen ..