Mariam1 Çok zorlu bir 2 gün geçirdim.. Doğumhane katına aldılar ve 24 saat oradaydım. Psikolojik olarak çöktüm, ziyaretçi de yasak. Ne annemi ne eşimi gördüm. Her gün Nst 4-5 kere alttan elle muayene. Sezeryan kâğıdı imzaladım.. Makat geliş olduğu için. Bu bebek geliyor doğum kanalında dediler. Tansiyonum, nabzım, enfeksiyonum her şeyim tavan yaptı. Taşikardi oldum. Ama bu süreçte bebeğimin ciğer geliştiricilerini ve beyin sağlığı için magnezyumlarını yaptılar… Bir umut dedim. Hep ağladım ama. Ve bugün uzman doktor geldi, ben perişan bir haldeyken ‘2 gündür 3-4 cm geçmiyor açıklığın, sancın yok. Seni doğumhanede bekletmeyeceğiz artık dedi’ ve bugün kendi odama çıktım. Oradan doğurmadan çıkmayı asla hayal bile etmezdim. Tabi doğum yakın biliyorum suyunun patlamasını bekliyorlar ve su kesesi maalesef doğum kanalına sarkmış durumda. Bebek bacağını vajina girişine sokmuştu 2 gündür suyu patlatmasını bekliyorlardı… bugün bacağını da geri çekmiş. Biliyorum uzun süre durmaz belki ama birkaç gün bile olsa belki azıcık umudum oluştu…