Asya1122 Melekimsiiii Allah sağlıkla kavuştursun o çok güçlü emin olun kaçıncı haftada doğdu.. benim ilk kızım 13 gün kaldı .sizin daha uzun olmuş tabi ama sizi o kadar iyi anlıyorum ki . 4 yaşında şimdi büyüyecek Allah’ın izniyle ve inşallah geride kaldı diyeceksiniz az daha sabır
Busrasisman Melekimsiiii sizi çok iyi anlıyorum 24 haftalık doğan aceleci meleğimi 80 gündür bekliyorum ve yolumuz daha çok uzun
Melekimsiiii Asya1122 31 haftalık doğduk zaman geçmek bilmiyor ilk defa bugün kucağıma aldım sütüm çok azaldı
Serap09 Melekimsiiii bnm kızım 32+6 2250 doğdu 11 gun kuvezde kaldı 1960 grama düştü 2000 gram oldu eve bıraktı doktor biberonu zor tutuyordu meme zaten hiç tutmadı çene güçsüz olduğu için 31 haftalık doğum yapan. Arkadaşım 56 gun sonra çıktı bebeğinizin solunumunda sıkıntı yoksa çok tutmazlar
Asya1122 Melekimsiiii benim kızım çenesi güçsüz diye meme almadı alıştırdılar kuvezde biberona. Sağip verdim bir kaç ay kesildi sonra .mama ile büyüdü. Size tavsiyem beslak damla ve Solgar süt arttırıcı kullanın bebek emmese bile en geç 2 saatte bir sağım yapın inşallah düzelecek. Ha şunu demek istedim süt önemli hepimiz isteriz ancak yaşananlar bazen buna maalesef engel oluyor. Her türlü büyüyecek inşallah stresi azaltın
06haziran Serap09 küvezde zayıflıyorlar mı hep 😔 benim bebeğimde küvezde ki daha 2 gündür ve hiçbir şey belli değil solunum sıkıntısı vardı biraz düzelmiş pazartesi tekrar gideceğiz ama beslenme yok şuan da damar yoluyla alıyor
elifmomy Serap09 geçmiş olsun benim de bebeğim küvezde biberon ile veriyoruz sütü yavaş akışlıda çok yoruluyor hızlı akışlıda ağzından akıtıyor sizin süreç nasıl oldu nasıl ilerlediniz bu durum beni çok Korkutuyor
Mftt Busrasisman bende 25 haftalık doğum yaptım 62 gündür bekliyorum, 4 gün öncede rop tedavisi oldu entübe alındı tekrardan çıktı şükür 🤲sizin bebiş yutmayı öğrendi mi acaba yoksa halen ağızdan sonda ile mi besleniyor, bide kaç gram doğdu acaba
Burcingurenc Busrasisman Mariam1 şuan bende bu durumdayım 5. Günümüz 23+5 doğduk doğduk doktorlar çok olumlu konuşmuyor çok küçük olduğu için sadece tek avantajımız şuana kadar beyin kanaması geçirmemiş olması , dua edin sağlıklı şekilde kavuşalım bebeğime sagdıgım sütleri emzirmeyi , nasip etsin rabbim
Serap09 06haziran anne karnında bebek suyun içinde ya ödem atıyor 12.gun kilo almaya başlıyor bende kuvez sürecinde çok yıprandım saçlarım b3yazladi ama gerek yokmuş cunku haftası yaşam standardını geçti şükür sizinde öyle simdi sutunuz geliyosa bebeğinize süt yetiştirin gerçekten önemli yoksada siz onun için en güzeline hazirlanin evinizde o gelince çiçekler açacak enerji çok lazım olacak prematüre bebekler kendini bir süre anne karnında hissedip anne kucağından inmiyor güzel olacak inşallah
Melekimsiiii 06haziran biz 1 kilo dogduk 850 grama kadar düştük çiğerlerinde problem varsa hızlı kilo aldırmıyorlar bizde yavaş yavaş kilo almaya başlayacağız
melike_33_ 06haziran Neden beslenme yok benimde bir bebeğim damar yoluyla besleniyor bu zamana kadar 24 ml beslenmişti şimdi tekrar geri kestiler midesi kaldırmamış çok üzülüyorum
06haziran Serap09 oy yavrum bütün ruhum aklım kalbim onunla şu an yaşayan ölü gibiyim 😔 gündüzleri bi şekilde geçiyor ama geceleri işkence çekiyorum sütüm geliyor şükürler olsun sağıp donduruyorum kucağıma almak için sabırsızlanıyoruz
Fffyza23 Mftt Ben de 25 haftalığım hastaneye yatırdılar. 3 cm açıklığım var çok korkuyorum. Gerçekten doğdu yaşıyor ve sağlıklı mı? Biraz umuda ihtiyacım var
Fffyza23 Mftt Ben de 25 haftalığım hastaneye yatırdılar. 3 cm açıklığım var çok korkuyorum. Gerçekten doğdu yaşıyor ve sağlıklı mı? Biraz umuda ihtiyacım var
Busrasisman Mftt kusura bakmayın daha yeni görüyorum. Çok şükür 3 gün önce eve geldik. Biberon ile besleniyor. Hastanede de çok uzun süre biberonla mama ile beslediler bebeğim memeyi tutmadı ve sonradan da sütüm kesildi. Şuan sadece oksijen konsantratörü ile oksijen alıyo devamlı olarak