Zeze-1 Dokuzuncu haftama girdim on gün önce graves olduğumu öğrendim. Kendi sağlığım çok kötü resmen yaşamıyorum ellerim tutmuyor gözlerimde sorun var. Bebeğim için de aynı şeyi söylediler ilk sekiz haftayı gectigim için çok riskli ve sağlıksız olacak dediler. Sonlandırma kararini bana verdiler. Çok kötüyüm
Ahsenmira Zeze-1 çok geçmiş olsun tam olarak nasıl bir durum anlayamadım ama en doğru kararı kendin verebilirsin
burcuo Zeze-1 Çok geçmiş olsun, çok zor bir durum. Hastalıkla ilgili bir fikrim yok, sadece size şifa dilemek ve dua etmek için yazmak istedim. Allah yardımcınız olsun, hem sizin hem bebeğiniz için hayırlısı, sağlıklısı neyse o olsun. 💐
ABusraaaa Zeze-1 evlat imtihanı ne demek çok iyi bilirim. Bu yüzden benim kararım burda yazilanlarin tam tersi. Lakin sizin durumunuz mesela tedaviye rağmen mi kötü gider ?
Zeze-1 Sonlandirmazsam hem kendim hem de bebeğim sagliksiz olacakmış. 29 yaşındayım 29 aylık bir oğlum var. Kendimi inanılmaz çaresiz hissediyorum.
staRmama Zeze-1 oğlunu ve kendini düşünmek zorundasın :( çok zor bir karar Allah yardımcın olsun canım benim
TugceOrak Zeze-1 çaresiz değilsin öncelikle bunu kabullen kuzum. Kendini ve evladını düşünmek zorundasın, çok geçmiş olsun ❤️🩹
Zeze-1 Hem kanda hemde boğazındaki nodüller de inanılmaz bir sorun var ilaçların dozları yeterli gelmiyor Ahsenmira hem kanda hem de nodüllerimde inanılmaz bir tahribat var sonuçlarım çok kötü ve bebeğime de mutlaka bir sorun geçtiğini düşünüyorlar. Gebeliğe devam edersem gözlerim dışına portleyebilirmis daha neler neler.
Zeze-1 staRmama çok teşekkür ederim 😭 öyle zor ki düşmemek için oğluma tutunmaya çalışsam da hastalığım izin vermiyor ayağa zor kalkiyorum
Zeze-1 staRmama maalesef bebek için tedavi çok geç kalmışım ilk sekiz hafta benden almış troid hormonlarini en iyi ihtimalle o da troid hastası olacak ve kalp yetmezliği riski çok fazla. Aynı hastalik annemde var dünya ya geldikten sonra iki kardeşimi 2 3 aylıkken kalp yetmezliğinden kaybetmiş. Tedavi ameliyat. Hamileyken de yaparız ama riski çok büyük diyorlar. Yani ne yapsam elimde kalıyor.
staRmama Zeze-1 sağlık söz konusuysa bence bebeğe de sen kendine de acı çektirme yani sanırım yapılması gereken bu. Zor bir karar umarım en doğrusunu yapacaksındır ❤️
Zeze-1 staRmama evet maalesef ben neyse ama onun için olacaklardan yüzünden mecburum çok acı ama elimden bir şey gelmiyor 😭
94yeliz Öncelikle çok geçmiş olsun. Bende de 2022de graves hastalığı tespit edildi. Hemen tanının ardından evlendim. 2 buçuk sene ilaç tedavisi gördüm. Tam ilacı bıraktım daha doğrusu ilk bir hafta istemeden maruz kalmışım ilaca hamile olduğumu öğrendim. Tiroid değerleri hamilelikte çok önemli. İlk başta beni de çok incelediler ilaca biraz da olsa maruz kaldığım için endokrin bölümü aylık takip ediyor. Bir de farklı riskler mevcut hemde de perinotoloji takipliyim. Kendinizi tabiki de riske atmayın ama bence bir doktora daha görünün. Maddi imkanınız varsa hatta özele bir görünün derim. Ya da devlet hastanelerinde özel doktorlar oluyor onlardan randevu bulmaya çalışın. Umarım her şey güzel olur sizin için. Kendinizi ihmal etmeyin moralinizi yüksek tutun bu süreçte 🌸 ben şu an 32 haftalık hamileyim sizin için dua edeceğim. Rabbim Şafi ismiyle şifa versin.
Zeze-1 94yeliz çok fazla doktora gittim özele profa hepsine hepsinin fikri aynı ilaca magruz kalmak değil ilaç almadan bu degelerlere magruz kalmak onu hasta etmiş maalesef
Zeze-1 burcuo dualariniz için çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım her şey hayırlısı ile en doğru şekilde olur 😥
Esmakeskin Çok çok çok geçmiş olsun . İnan çok üzüldüm . Kucağına almadan da o duygular yoğun yaşanıyor bunu çok iyi biliyorum ama yine de şükürler olsun ki bir çocuğun varmış onun için ayakta kalmak zorundasın ve sağlıksız bir bebeğe de veda etmek zorundasın . Herkesin sınavı çok başka seninki de böyleymiş çok zor bir durum ama yine şükretmen ve sarılman gereken bir çocuğun var
Zeze-1 ABusraaaa tedavi benim için yeterli değil maalesef yüksek dozlarda ilaç kullanmam gerekiyor bu da o masum için çok kötü