Oo oda bişey mi 😅 11 de gidip 15.30 da doğan bebeme kaynanam sütüm olduğu halde gece ben uyurken 1 çorba kaşığı şeftali suyu vermişti ve ben bunuda bebem çamur gibi kusarken yanımda yatışı olan suriye’li ablanın katiiiiiilllll diye bağırışıyla uyanıp öğrenmiştim😂😂😂😂