Nacyax belirtmedıgını biliyorum ben su bile verilmez lafına dedım 6 aya kadar su verilmez doğru ama mama içiyorsa azda olsa verilir bunu doktorlar bile diyor bir bardağı bitiremez zaten bikaç yudum verilir anne sütü zaten sudan oluştuğu için sindirimi kolaydır bu yüzden su verilmez sadece süt alıyorsa verilmez. ama mama artı sütte bile olsa su verilmesi gerekiyor yoksa hem yanar hemde ağzı pamukcuk olur.