Basergunbusra Mia88 ben çok az belki 4 bardak doktor 3litre dediiii suyum azmış ilerde sorun olur dedi🤔
Basergunbusra Ilaydaile çok iyi maşallah 👍🏻Bende bugün başladım 3litre içtim ama tuvaletten çıkamadım
Mia88 Basergunbusra bana henüz öyle bisi demedi ama dikkat et ozaman canım zorla kendini sonra içmedim diye kendini daha suçlu hissedersin su içmeyi hatırlatıcı aplikasyonlar var onlardan indir telefonuna belki yararı dokunur
Basergunbusra Mia88 aynen. Bugün başladım uyardı doktorum 17.haftamdayım dikkat edicem sanırım az su içen bebeğin hareketleri de pek hissetmezmiş
Basergunbusra Mia88 maşallah diyelim🙏🏻Ben hissetmiyorum daha doğrusu nasıl his bilmiyorum erkenmi değilmi
Deletedmom667 Basergunbusra hamılelık oncesı gunde 2 bardak 😂 hamılelıkte 2.5 aya kdr 3 lt .mıdem bulandı 1 lt anca
Mia88 Basergunbusra sagol canım sanada maşallah daha erken ama az kalmış ben 18 de gaz gibi hissetmeye baslamıstım yani tarif edemiyorum o hissi aslına bakarsan ama 20 de net olarak hissettim
Gamze88 Basergunbusra bazen günde 2/3 bardak ancak içiyorum ,bazen bi haretetim oluyor yanıyor içim,1/2 lt içiyorum hiç belli olmuyor günden güne değişiyor cnm
Basergunbusra Ebrs suyunnn nasil pekiiii Bana az iciyirsun dedi doktorummmm Boyle devam edersen sikintiii olur dedi Bende korktummmmm ya