momysss Esmakeskin basın saolsun benimde 2 kaybım var onlar hiç istemeden olmuştu suan bilinçli yapalım dedik sağlıklı olsun diye bu şekilde de strres oluyo:( bncede bu kadar sarkmamalı
Esmakeskin momysss Allah razı olsun ❤️ rabbim sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi almayı nasip etsin . Bu testlerde insanı stres ediyor çok haklısın
momysss adatuna evet canım bu attıklarım pik sonrası düşüş olarak düşünüyorum 14. Gün yaptım cünkü bide bugün 15. Gün
momysss adatuna yapmadım🥲 sonradan test aldım uygulamanın yumurtlama gösterdiği gün yaptık oda silik cıkınca sasırdım
adatuna momysss pik olsaydı şuan çatlama olması lazım olurdu o da baya silikleşiyor test lh aniden düştüğü için