Canım bence senin yumurtlama günün 13. Gün geçti bence ilişki olduysa hiç dert edinme . Bu ay olmazsa bir sonraki ay adetten sonra başla . Hele ki yarın da pik olmazsa net geçmiştir bence . Çünkü 27 günde adet oluyorsan bu kadar sarkmaz . Ben baya takip ettim 2 bebeğimi kaybettim şuan 3. Hamileliğim 28 günde bir adet olurum hiç şaşmaz en geç 14 te gördüm yumurtlamayı