Fffyza23 Haftadan önce yaptırmayın bence. Doktorum bana 13.haftada yaptırdı. Bebeğin DNAsı kana daha çok geçmiş olduğu için daha net bakılabilir böylece. Ben Genoks’da yaptırdım 5 günde açıklandı sonuç, hem bir sorun yok şükür hem de bebeğin cinsiyetini net bir şekilde öğrenmiş olduk :) Bu arada herhangi bir riskim vs yoktu ben yaptırmak istedim, doktorum da bunu önerdi zaten.