Melahat11 Ben 11. haftamda yaptırmıştım, tarama testleriyle uğraşmak istememiştim, ama yaptırmadan önce genetik şirketini araştırmadığım için pişmanım çünkü çoğu kurum test sonrası herhangi bir risk görülürse ikinci testi ve amniyosentezi ücretsiz karşılıyormuş, bizim doktorumuz bunlardan hiç bahsetmemişti, araştırıp iyi bir yerde yaptırmanızı öneririm