Eren1 bence eğer kalbi durduysa o zaman direk kürtaj ol büyük ihtimal herhalde kendi düşme olasılığınıda düşünerek bekleyelim dediler galiba ama o süreçte ağrılı olabilir. Ve evet sıkma canını herşey nasip benim ilk kızımın da anne karnında hastalığı vardı tabi biz 26. Haftada öğrendik ve ondan sonra hicbirsey eskisi gibi olmadı bide hani ilk bebek ve sağlıklı olduğunu düşünüp bı anda byle boyle değildi. 32. Haftada doğum yaptım ve 1 hafta yaşadı. Ondan snra oglum oldu şuan Haziran’da 2 yaşında olcak ve 13 haftalık hamileyim o zamanlar çok yıpranıyor insan umudu kalmıyor ama nasibi olan yaşıyor bu hayatta yiyecek ekmeği varsa şartlar ne olursa olsun yaşıyor bu yüzden kendini üzme ❤️ en yakın zamanda sağlıkla tekrardan anne olmak nasip olur inşallah 🥰