Doktorlar kalbı durdu dedi ama vajınal usg hamılelik belirtilerim dvam edıyor herhangibir kanamam yok akıntım yok ağrım yok haldizlik mıde yanmam var bır kaç araştırma yaptım tekrar yaşayabılır dıye söylemler buldum ama kendımı kandırmakta istemıyorum bır hafta sonra gel bakalım dedi doktor kızlar yaşayan var mı veya böyle bır durum duyan .7+6 günlük tü ama geç döllenme olmuş olabilir buda var