Ezgezg stres yapma canım ben de geçen sene bi kaybım vardı kalp atışı duyamamıştık boş gebelik gibi bişeydi şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim 5+3 kese göründü ve yolk sac Dr 3 hafta sonra gel dedi ben dayanamadım 2 hafta zor dayandım başka hastaneye gittim 7+2 idi gittiğimde dün bebek göründü kalp atışı duyuldu bir hafta geriden geliyor dedi senin de benim gibi olabilir sakin kalmaya çalış haftaya başka doktora git❤️