Kızlar 6+2 haftalığım uygulamaya göre beta 25binlerde çıktı kontrol amaçlı gittik ama kese oluşmuş bebeği göremedi doktorum bn kalp atışını duyarız diye bkliyordum değerm de yüksek baya. Böyle brşy yaşayan oldu mu gelişir mi bebek bi hafta snra tekrar gidcz yoksa yine kürtaj mı😔