Zehrbblc Momm2bee awox ile yapabilirsin erken sonuç veriyor o da eğer bulabilirsen bende hataydayım benim oturduğum bölgede ki eczanelerde mevcut canım inşallah pozitif sonuç alırsın 🫶🏻
Burcugorkemm babyackgz yok 14 mayısta pik olmuştu 15 mayısta çatlamıştı hayırlı olsun bu arada ben gününü bekliyorum bakalım 😊
babyackgz Burcugorkemm benimde 14 çatlama demek ki 1 gün arayla olmuş, teşekkür ederim inşallah sizinde vardır güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰
nurellmas7 benimde sadece göğüs ucu acısı var, arada da kasıkta hafif sızı bat 28, yarın kan vereceğim.
Yesim34m Bende yaptım bugün test silik çıktı çarşamba günü kan vermeye gidicem bende kimyasal gebelik olmuştu tam sevinemedim 🥹
Zehrbblc Yesim34m bugün doktora gittim kanamam olduğu için benimde kimyasal gebelik olmuş 😞 siz tekrar kaç ay sonra hamile kaldınız ve inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Asdfghk Momm2bee yaaaa cok sevindimmm 🥰🥰 gördün mü bak yap dedm sanaaa😁 rabbim sağlıklı kucagına almayı nasip etsin
Momm2bee Elzem123 cok tesekkur ederim reglime 1 gun var var degil mi :) Rabbim her isteyeni guldursun ins
Momm2bee @“Momm2bee”#p36900 babyackgz yaptim test yaptim baksana canim en altta aninda cikti aninda ay insallah hamileyimdir allahim
Momm2bee Asdfghk biraz zaman gecmesini sey icin istedim cunku kucuk oglum var 3,5 yasinda şimdi onunla surekli git gel yapmak istemiyorum hastaneye Hem kesenin gorunecegi vaziyette gideyim dedim
Momm2bee Flz8386 yumurtlama zamanimi takip ettim onunla ona göre 2gün oncesi veya sonrasinda hatta ayni gunu falan iliski yasadim. Hamilelik yakalayabilmek icin