yenigebeyim Ben 3-4 gün önceden yapmıştım test ama çıkmamıştı sonra adetim 1 gün gecikince tekrar yaptım öyle çıktı bence bekleyin
Momm2bee MnvAkcl ya buralarda Hataydayim ben yani hic bulunmuyor bu bahsettiğiniz markalar internetten alsam yine ayni kac hafta suruyor gelmesi falan artimed burda da 8 eczane gezdim gecen ovulasyon ve erken gebelik icin en son internetten getirttim
Zehrbblc Momm2bee awox ile yapabilirsin erken sonuç veriyor o da eğer bulabilirsen bende hataydayım benim oturduğum bölgede ki eczanelerde mevcut canım inşallah pozitif sonuç alırsın 🫶🏻
yenigebeyim Momm2bee erken gebelik yaptım üzerinden 6 gün öncesine kadar kullanılır diyordu ama çıkmamıştı
Bglmmrn Sendenbanakalan olabilir tabi her gebelikte belirtileri olacak diye bişey yok ben oğlumda adetım gecikmese hiç anlamazdım bile
babyackgz Momm2bee yaptım çok silik çıktı sonra kan verdim beta 48 çıktı salı günü tekrarlayacağım bakalım 🙄 inşallah sizinde vardır
babyackgz Momm2bee hayır hiç yoktuu o yüzden çok şaşırdım negatif görmeye alışmıştım sadece normal regl belirtileri vardı göğüslerim acıyordu bi de belim ve kasıklarım ağrıyordu arada
Burcugorkemm babyackgz benimde bat 28 yumurtlamam 17. Döngüde olmuştu oyuzden test için erkenmi diyorum, sizin pik ne zamandı
Momm2bee @“Momm2bee”#p36900 babyackgz yaptim test yaptim baksana canim en altta aninda cikti aninda ay insallah hamileyimdir allahim
Zehrbblc MnvAkcl ben awox ile yaptım regl günüme 2 gün kala silik bir şekilde belliydi çizgi. Regl günümde kan vermeye gittim beta 65 çıktı 🥹
Burcugorkemm babyackgz yok 14 mayısta pik olmuştu 15 mayısta çatlamıştı hayırlı olsun bu arada ben gününü bekliyorum bakalım 😊