Lütfen her önerilen krem, merhemi kullanmayın.çünki egzamaları hızlı şekilde geçiren kremlerin çoğu kortizonlu.evet çok hızlı geçiriyor kullandım. dediğim gibi bebeğim besin alerjili olduğu için çok şey kullandım ama doktor gözetiminde .kortizon geçirir ama verdiği zarar da az değil. Ben de hızlı geçiren krem önere bilirim ama yapmam.Egzamanın sebebini araştırıp öyle sebebini çözmeye çalışın bence yani doktora götürün en iyisi.alerji sebebiyle ola bilir. Bebeğimin yanağında, kulak memesinde, boğaz altında falan olurdu .kakası mukuslu, gazlı bebekti