a-z09 zaten alerjinin en büyük sebebleri süt ve süt ürünleri oluyor. Eğer alerjisi düşük miktardaysa sadece böyle kızarıklık döküntü egzama yapar. Bence bi test yaptırın, düşük boyuttaysa zaten varsa alerji mamaları oluyor ondan verirsiniz. Mamayı kesemezsiniz muhtemelen onu da kullanıyorsa test yaptırın. Havadan da olabilir çok kalın giydiriyor olabilirsiniz yani böyle arada biraz açın teni havalansın, krem deneyin bepanthol sensidaly var güzel o. Günlük yıkayın bi öyle deneyin. Ama alerjiye mutlaka baktırırdım ben olsam