defnevedoruk Buse4161 benimde 1 ayım kaldı keşke 1 ay önce hamile kalsaymışım diyorum bayılcam sıcaktan😃
defnevedoruk Buse4161 annem beni temmuz sonu kızkardeşimi Eylül başı doğurmuş hep nasıl dayandın diye soruyorum 😂
anneoluyorumm13 Buse4161 al bendende o kadar 30+6dayım piştim balkona çıkıyorum balkon daha sıcak insan işte yapamıyor bu sıcakta evde aldı başını gitti Allah bize yardım etsin ❤️
Almina09 Buse4161 adanada yaşıyorum klimalar çoktan çalışmaya başladı. Dua ediyoruz klimayı kim icat ettiyse bnim doğumda haziranda kısmet olursa. 🥰
Sevinc44 Buse4161 hamileligini Almanya’da geçirmeni öneririm gel yanıma bacım hwjejdjdj Gerçi sıcak olunca da tam sıcak oluyor ama şu an buzzz gibi serin
hayalperest2310 Buse4161 bende çekcm hatta daha fena son aylarda hararet baya basıyor Rabbim yardım etsin ilk bebeğimde kış hamileliğiydi çok rahattı bu şimdiden bogdu beni
GizemHamza34 Buse4161 valla yanıyorum dostlar bugün yorganları filan yıka kaldır yapıyorum bayılıcam az kaldı 😔