Buse4161 ilk hamileligim de full yaza denk gelip 29 Eylül de doğum yapmıştım. Kontrollere gidip gelirken bayılıp dusmedigime hala şükrediyorum. Ama akıllandım mi hayır yine yaza denk gelecek şekilde hamile kaldım 😅 pazartesi 27 haftalik oluyorum ve şuan evde fenalık geçiriyorum sıcaktan 😅 çok şükür haftaya hep yağmur gözüküyor bizim burda hava da 20 derecelere düşüyor ama önümüzde kocaman bir yaz var🥲