Elfksogl stardusttt ayy artış var baya iyi görünüyor umarım benimde vardır bebeğim her ay bugün mü olacak diye kendimi bitirdim
Emine32 Asdfghk Elfksogl genelde takvimler herkese 14 gün yumurtlama en yüksek diye yazıyor bence ovülasyan testi alın bende öyle hamile kalmıştım adetim 5.gün bittiyse yumurtlamam atıyorum 7.gün olmuştu instagramdan minnak kurabiyeler diye sayfadan almıştım (reklam değil) 5 yıl olacak ezcane teskit şeklinde satılanlarda yanılma payı oluyur diye okumuştum benimki kağıt şeklindeydi
gizemalaca Bisey sormak istiyorum benimde yumurtlamam 13 mayıs da oldu adetime 3 gün var . Eger varsa suan belli olurmu idrar testinde yoksa errken mi dün test yaptım negatif cıktı ☹️
Gylcu gizemalaca bat günü bile pozitife dönenler var regl olmadığınız sürece bekleyin bence bazılarının yumurtlamanın 17. Günü çıkıyormuş
gizemalaca Normal test aldm dün negatif cıktı . O zaman bugün erken alayım oda negatif cıkarsa dogruudur dimi
gizemalaca Gylcu dün mesela lekelenne oldu 1 defa ben ondan süphelendim olablrrmi diye . Bugünde sümüksü bir akıntı oldu daha test almadım . Negatifi görmek isteemyorn sanırın blmiyorum psikolojim bzozuldu iyice☹️
Asdfghk stardusttt bata 4 gün kaldı. 6 gün varken kan verdim 63 geldi kahverengi akıntım var progesteron ilacı verdi doktorum
Elfksogl Asdfghk Asdfghk ya Allah aşkına beklenen adete 6 gün kala 63 nasıl düşük bir beta adet günü 50 ile öğrenenler var biliyorum
Tazeanne56 Asdfghk benim ilk gebeliğimde bat gününde kan vermiştim 43 çıkmıştı çok şükür hiçbir sorun olmadı bir de sen benden daha erken öğrenmişsin ve benimkinden daha yüksek benimkinde bir sorun olmadı sende de yok umarım canım
Theaydins Asdfghk hiç öyle düşünmeyin ben kızımda 300 küsur betayla öğrendim ona bile düşük demişti doktor
izelaren Sat 3 bat 30 benimde 17si çatlama oldu henüz belirti yok testte yapmadım daha belirti olmayınca umudum iyice kırıldı
Elfksogl Asdfghk korkma rabbime sığın gayet de yüksek betan testlerini de gördüm giderek yükseliyor o bebek dünyaya gelecekse zaten sana sımsıkı tutunur 🙏