Kızlar merhaba size sormak istediğim birşey var benim yumurtlamadan bugün 9. Gün beklenen adete 7 gün var prodoctor erken gebelik testi yaptım varla yok arası bir çizgi oluştu var gibi de yok gibi de sizce çok mu erken yapmışım. Ve bugün test yapanlar deneyimleriniz neler ?