Benim bebeğim 3 gün kğvezde kaldı ben de 3 gün onunla hastanede küvezde yatarak emzirebileceğim veya uzanabilrceğim bir alan yoktu sandalyrnin üsütne oturarak emzirdim eğilerek hem de ve daha ilk yürüyüş yapmadsn ben oturmuş süt sağıyordum düşün ama çok şükür bir şey olmadı sen de rahat ol karnını sarabilirsin çok aşırı sıkmadan uzanarak emzir