Kızlar dikişim açılır enfeksiyon kapar diye cok korkuyorum 4. Günümüz . Bebeğim hiç durmuyor ve sürekli eğil otur kalk yapmak zorunda kalıyorum . Saatlerce oturup emziriyorum ve göbeğim tam dikişin üstüne katlanıyor. Su geçirmez bandı duştan sonra cıkarttım . İki kere batikon sürüp biraz açıp bırakıp havalandırıyorum Batikondan sonra . Arada acı ıslaklık gibi his olursa da uzanıp açıp hafif hafif yelliyorum . Siz neler yaptınız ? Kantaron yağı kullanayım mı sizce ?